• Нищо не става от “Всичко навсякъде наведнъж”
  • Бой с кренвирши вместо пръсти и предмети в задника

Големият победител на наградите “Оскар” “Всичко навсякъде наведнъж” се озова в български ефир часове след като прибра седем от най-важните статуетки и така запозна зрителите със степента на умопомрачение в Холивуд. Тъй наречените филмови елити този път наистина изкопаха дъното. Кой даде пари за това безумие, кой реши, че трябва да бъде номинирано за де що има престижна награда под слънцето и кой, в името на братя Люмиер, се изгаври с човечеството и цивилизацията, като провъзгласи потресаващия продукт за кино събитието на годината?

Повечето нормални хора трудно издържаха повече от 30 минути с тази история за азиатски имигранти в САЩ, които преминават през мултивселената и се бият с огромни изкуствени пениси, плюс кренвирши вместо пръсти и всичко това, докато вкарват и изкарват предмети от задниците си. На драматичен каданс, разбира се!

Да не забравяме и задължителната вече доза ЛГБТ пропаганда. Тя продължи от сцената на наградите “Оскар”, когато двамата режисьори на нещото, наричано “филм”, Даниел Куан и Даниел Шайнерт, направиха топла реклама на актуалната в САЩ дегенератщина с представления за “драг кралици”, или с други думи травестити, които все по-често са канени да се събличат пред деца от токсични НПО-та.

Други, вече професионални зрители се измъчиха и си причиниха “Всичко навсякъде наведнъж” до самия финал. Видяха целия инфантилен опит за сатира, сюрреализъм и политически коментари, завряни в режисьорски решения, сякаш взети или от третокласник на литър газирано, или от студенти на тежки наркотици. Някакъв черен геврек заплашваше да погълне всичко, докато персонажите се пренасяха от “вселена във вселена” с все по-идиотски резултати.

“Да се забрани от Женевската конвенция този филм да бъде пускан на военнопленниции и затворници!”, “Дали от Академията не се питат “Къде сбъркахме?”, “Какво гледах току що?”, “Най-малоумният филм, печелил някога “Оскар”… такива бяха само част от хиляди негативни коментари на български зрители, заляли мрежата по време на филма. Някои по-либерални хора защитиха “филма” и обвиниха “Ганя”, че не разбира от високо изкуство. Но не срещнаха особено солидна подкрепа. И си заслужиха гаврата.

Истината е, че от “Всичко навсякъде наведнъж” не става нищо. Триумфът на това безумие е сигнал за дълбокото разложение в културните среди. Само се надяваме догодина да няма продължение.  https://trud.bg/